Можливо здійснити повернення товару, який не входить до «Переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню», якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту купівлі такого товару.

Повернення коштів за такий товар, оплачених раніше, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару назад Продавцем та заяви про його повернення.

Заява має бути складена власноруч та мати оригінал підпису Покупця.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню):

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Непродовольчі товари:
• парфумерно-косметичні вироби

• дитячі іграшки м'які

• дитячі іграшки гумові надувні

• зубні щітки

• гребінці, гребінці та щітки масажні

• рукавички

• білизна нітка

• колготи, панчохи, шкарпетки

• товари в аерозольній упаковці

• друковані видання

• товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо)

• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)

• апарати для гоління

• помазки для гоління

• постільна білизна

• вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

• корсетні товари

• пухово-пухові вироби

• мундштуки

• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом

• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Повернення товару можливе:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • не пошкоджено споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Зворотна доставка товару, що повертається, здійснюється за рахунок особи, яка здійснює це повернення.

Заяву на повернення або обмін необхідно відправити у Viber чи Telegram:

Подати заявку в Telegram

Подати заявку в Viber

Обов'язково вкажіть наступну інформацію:

  • Ваше ПІБ
  • Номер телефону, на який робилось замовлення
  • Дата замовлення
  • Товар
  • Причина
  • Що саме ви потребуєте: обмін чи повернення

Також додайте до листа детальні фото товару, комплектації та упаковки.